قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گاسپريني اخراج شد

باشگاه اينتر تصميم گرفت سرمربي خود را بعد از کسب نتايج ضعيف برکنار کند.


 باشگاه اینتر جاین پیرو گاسپرینی سرمربی خود را بعد از کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.

 وب سایت رسمی باشگاه اینتر اعلام کرد:" دانیله برنازانی و جوزپه بارزی تا اطلاع ثانوی مسئولیت کادر فنی را بر عهده خواهد داشت. همچنین از تلاش های جیان پیرو گاسپرینی نیز در این مدت تشکر می کنیم."

 گاسپرینی 53 ساله بعد از رفتن لئوناردو به عنوان جانشین او روی نیمکت اینتر نشست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج بسیار ضعیفی با نایب قهرمان فصل گذشته کسب کرد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

 گاسپرینی کار خود را با شکست دو بر یک مقابل میلان در سوپرکاپ ایتالیا آغاز کرد. سپس در روز اول سری آ چهار بر سه مغلوب پالرمو شد و در دو بازی بعدی نیز با رم بدون گل به تساوی رسید و شب گذشته نیز سه بر یک مقابل تیم تازه صعود کرده نوارا شکست را پذیرفت.

 آنها همچنین در رقبات های لیگ قهرمانان با نتیجه یک بر صفر مقابل ترابوزان شکست را پذیرفتند.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,گاسپرینی,جانشین گاسپرینی,, ] [ 16:54 ] [ ادیب بوبردک ]

لئوناردو و تمجيد از خاوير زانتي

سرمربي پيشين اينتر اعلام کرد اعداد به هيچ‌وجه نمي توانند چهره اصلي زانتي را نشان دهند.


    به نقل از سایت اینترمیلان، خاویر زانتی در دیدار تیمش با نووارا توانست به رکورد 757 بازی برای این تیم برسد و رکورد جوزپه برگومی را پشت سر بگذارد.

خاویر زانتی تابستان 1995 از بانفیلد آرژانتین به اینتر پیوست و در 16 سال گذشته در 757 بازی برای این تیم به میدان رفت تا به اسطوره باشگاه تبدیل شود.

لئوناردو در این خصوص گفت: اعداد به تنهایی نمی‌توانند ارزش او برای اینتر و دنیای فوتبال را توصیف کنند. اگر قرار باشد در این مورد به او تبریک بگویم، کلمه‌ها و جملات نمی‌توانند به کمکم بیایند. نمی‌دانم باید چه بگویم.

وی ادامه داد: زانتی رکورد دیگری را نیز به ثبت رسانده است. او در تمام این سال‌ها بدون افت بازی کرده و هیچ‌گاه نمی‌‌توانید از او در مورد بازی بد انتقاد کنید. چه کسی را می‌یابید که بتواند از او در این مورد ستایش نکند؟


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,نرآتزوری ها,لئوناردو,خاویر زانتی,, ] [ 15:40 ] [ ادیب بوبردک ]

گزينه هاي جانشيني گاسپريني/شايد رانيه ري!

اينترميلان که به قول دوستدارانش 5 سال است که بالاي رم,ميلان,يوونتوس و ناپولي قرار دارد,اکنون وارد فاز جديدي شده است.


   جیان پیرو گاسپرینی سرمربی تازه وارد نراتزوری تا به اینجای کار 2 باخت و یک تساوی بدست آورده است تا آغاز کارش در اینتر با ناکامی باشد.آغازی که خیلی زود به پایان خواهد رسید؟آخرین باخت این مرد,شب گذشته مقابل نووارا بود که با سه گل مغلوب شد.بعد از این باخت نیز ماسیمو موراتی اعلام کرد که باید تصمیمی تازه گرفته شود!
شنیده می شود کلودیو رانیه ری سرمربی سابق تیم رم یکی از جانشینان احتمالی گاس می باشد!کلودیو همیشه خود را یک رمی معرفی می کرد و روزهای خوبی نیز روی نیمکت رم داشت.لویئس ون گال و سانچز فلورس دیگر گزینه های نام برده هستند.
در صورت پیروزی رم,میلان,یوونتوس,ناپولی و لاتزیو در دیدارهای امشب و فردا شب سری آ,اینتر فاصله زیادی با سایر تیم های بزرگ کالچو خواهد گرفت و از همین حالا زنگ خطر برای افعی ها بی خطر این فصل به صدا در آمده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,گاسپپرینی,جانشین گاسپرینی,رانیه ری, ] [ 15:34 ] [ ادیب بوبردک ]

باخت 3 بر يک اينتر مقابل نوارا

نتايج ضعيف نرآتزوري همچنان ادامه دارد.


 در اولین دیدار از هفته چهارم سری آ، اینتر مقابل نوارا 3-1 شکست خورد تا آینده گاسپرینی در این باشگاه به طور جدی به خطر بیفتد.

اینتری ها بعد از نتایج ضعیفی که هفته گذشته کسب کرده بودند؛ امیدوار بودند با پیروزی مقابل نوارا کمی از بحران فاصله بگیرند اما در نهایت این دیدار وضعیت این باشگاه را بحرانی تر کرد.

گاسپرینی که به خاطر استفاده از سیستم 4-3-3 در دیدارهای قبلی مورد انتقاد قرار گرفته بود، در این دیدار تیمش را با آرایش 3-4-3 به میدان فرستاد اما بار دیگر مشکلات تیم در گلزنی کار دست آنها داد.

نیمه اول دیدار با تک گل ریکاردو مجیورینی در دقیقه 38 به پایان رسید. نتیجه ای که تا 5 دقیقه مانده به پایان دیدار پا برجا بود تا اینکه خطای آندره ا رانوچیا در محوطه جریمه، یک کارت قرمز برای او و یک ضربه پنالتی برای نوارا به ارمغان آورد.

مارکو ریگونی پشت ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. استبان کامبیاسو، هافبک آرژانتینی اینتر در فاصله یک دقیقه مانده به پایان دیدار، اختلاف را به حداقل رساند اما در آخرین ثانیه های بازی ریگونی بار دیگر گلزنی کرد تا پیروزی تیمش تثبیت شود.

با این شکست، اینتر با تنها 1 امتیاز از 3 بازی در مکان هفدهم قرار گرفت و در مقابل نوارا چهار امتیازی شد و تا رتبه پنجم صعود کرد.

این سومین شکست اینتر در چهار دیدار گذشته است که آینده گاسپرینی را به شدت به خطر انداخته است. این در حالی است که اینتر هنوز با هیچ تیم بزرگی روبرو نشده واین شکست ها مقابل تیم هایی مانند پالرمو، ترابوزان اسپور و نوارا رقم خورده است.


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای اینتر میلان,نرآتزوری ها,دیدار اینتر و نوارا, ] [ 3:52 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

كاليندو: باجو مي‌تواند مربي اينتر شود

دلال بزرگ فوتبال اروپا از سرمربيگري باجو در اينتر حمايت کرد.


 به نقل از کالچو مرکاتو، پس از شروع ناموفق جیان‌پیرو گاسپرینی در بازی نخست این فصل و شکست برابر پالرمو و هم‌چنین شکست در دیدار سوپرکاپ ایتالیا برابر میلان، ممکن است صبر موراتی تمام شده و گاسپرینی را خیلی زود اخراج کند.

 آنتونیو کالیندو در این رابطه گفت: ایده بسیار جالبی است که روبرتو باجو سرمربی اینتر شود. او شخصیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند برای همه بازیکنان مهم واقع شود. قانونی در فوتبال وجود دارد که می‌گوید اگر بازیکنی در دوران بازی خود بتواند در بازی‌ها و جام‌های زیادی پیروز شود، به شکل اتوماتیک می‌تواند در دوران مربی‌گری نیز موفق باشد.

 کالیندو ادامه داد: مساله مهم این است که باجو مدرک مربی‌گری داشته و توانایی مربی‌گری در یک تیم بزرگ را دارد و به زودی باید هدایت یک تیم بسیار معتبر را به دست بگیرد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز اینتر میلان,روبرتو باحو, ] [ 18:40 ] [ ادیب بوبردک ]

پالرمو 4 – اينتر 3

اينتر در اولين ديدار از رقابتهاي فصل جديد سري با نتيجه چهار بر سه مغلوب ميزبان خود پالرمو شد.


 اینتر نایب قهرمان فصل گذشته سری آ در اولین دیدار خود در فصل جدید این رقابتها با نتیجه چهار بر سه مغلوب میزبان خود پالرمو شد.

در این دیدار ابتدا دیه گو میلیتو اینتر را در دقیقه 33 پیش انداخت. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 48 فابریتزیو میکولی بازی را به تساوی کشاند.

اینتر در دقیقه 51 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که میلیتو آن را به گل تبدیل کرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

اما تنها سه دقیقه بعد آبل هرناندس برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند. بازی با تساوی دو تیم دنبال می شد تا اینکه میکولی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ژولیو سسار را باز کرد تا پالرمو برای اولین بار در این بازی از حریف خود پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و پینیا در دقیقه 88 با یک ضربه غافلگیر کننده از پشت محوطه جریمه بار دیگر دروازه اینتر را باز کرد تا پالرمو  چهار بر دو از حریف نامدار خود پیش بیفتد.

در ثانیه های پایانی بازی بود که دیه گو فرولان در اولین دیدارش با پیراهن اینتر موفق شد گل سوم اینتر را به ثمر برساند و اختلاف را به حداقل برساند اما دیگر زمانی برای به تساوی کشاندن بازی باقی نمانده بود و پالرمو موفق شد این ماراتن فوتبال را به نفع خود به پایان برساند.


javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:خبرهای سری آ,خبرهای اینتر میلان,خبرهای پالرمو, ] [ 4:43 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد بازي هاي سري آ
 

رقابتهاي فصل جديد سري آ بعد از يک هفته تعويق به دليل اعتصاب بازيکنان جمعه شب با تساوي ميلان مقابل لاتزيو آغاز شد. شب گذشته نيز ناپولي با نتيجه سه بر يک ميزبان خود چزه نا را مغلوب کرد.


اما امروز در ادامه این رقابتها 7 دیدار دیگر برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:

یوونتوس 4 – پارما 1
گل‌ها: اشتفان لیختن اشتاینر (15)، سیمونه په په ( 58)، آرتورو ویدال (73)، کلودیو مارکیزیو (83) برای یونتوس و سباستین جووینکو (90، پنالتی) برای پارما

کاتانیا 0 – پارما 0

کیه وو 2 – ناوارو 2
گل‌ها: سرجیو پلیسیر (5)، سیریل ترائو (25) برای کیه وو و فرانچسکو ماریانینی (26)، ماسیمو پاچی (86) برای ناوارو

فیورنتینا 2 – بولونیا 0
گل‌ها: آلبرتو جیلاردینو (20)، آلسیو چرچی (47)

جنوا 2 – آتالانتا 2

گل‌ها: میگل ولوسو (6)، جیان دومنیکو مستو (55) برای جنوا و ماکسیمیلیانو موراتس (7، 42) برای آتالانتا

لچه 0 – اودینزه 2
گل‌ها: دوسان باستا (2)، آنتونیو دی ناتاله (16)

رم 1 – کالیاری 2
گل‌ها: دانیله کونتی (68)، مصطفی ال کبیر (3+90) برای کالیاری و دانیله ده روسی (6+90) برای رم

در آخرین دیدار امشب نیز پالرمو میزبان اینتر خواهد بود.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:نتایج هفته دوم سری آ,خبرهای لیگ ایتالیا, ] [ 3:35 ] [ ادیب بوبردک ]

لوچانو موجي:ميلان خيلي بهتر از اينتر است

موجي که زماني مدير نقل و انتقالات باشگاه يوونتوس بود، معتقد است کوتاهي اينتريها در بازار نقل و انتقالات در فصل پيش رو به ضررشان تمام خواهد شد.


لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، با انتقاد از باشگاه اینتر، اعلام کرد این تیم در سطح رقیب همشهری اش، میلان، نیست.

موجی که زمانی مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس بود، معتقد است کوتاهی اینتریها در بازار نقل و انتقالات در فصل پیش رو به ضررشان تمام خواهد شد.

اینتری ها در این تابستان ساموئل اتوئو را از دست دادند و به جای او دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند اما نمی توانند از این مهاجم اروگوئه ای در بازار نقل و انتقالات استفاده کنند.

موجی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" میلانی ها چند سالی از بقیه جلوتر هستند. بعید می دانم اینتری ها با توجه به عملکردشان در بازار نقل و انتقالات، بتوانند خوب کار کنند.

آنها خریدهای بدی انجام دادند و فکر نمی کنم آنها بتوانند در حد یک مدعی ظاهر شوند.

در مقابل، میلان در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کرد و برای کامل کردن تیم شان خریدهایی منطقی انجام دادند."

میلانی ها رقابت های فصل جدید را با دیدار مقابل لاتزیو آغاز خواهند کرد و اینتری ها در هفته اول به مصاف پالرمو می روند.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:لوچانو موجی,مدیر سابق یوونتوس,خبرهای جدید فوتبال, ] [ 2:0 ] [ ادیب بوبردک ]

 

سران باشگاه ايتاليايي به دنبال آن بودند تا سرمربي تيم ملي اسپانيا را به نيمکت مربيگري تيمشان ببرند.


    طبق گزارش منتشره در آ.اس، بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیشنهاد هدایت اینتر را رد کرده است

این وب سایت مادریدی در گزارشی به این نکته اشاره کرده که نام مربی سابق رئال مادرید  در صدر گزینه های مد نظر روسای اینتر بعد از کنار رفتن لئوناردو قرار داشت.

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر حتی برای راضی کردن دل بوسکه، لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال که 3سال زیر نظر دل بوسکه کار کرده بود را به اسپانیا فرستاد تا مربی اسپانیا را برای هدایت اینتر متقاعد کرده و پیشنهاد دستمزدی 10 برابر دستمزد کنونی دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا را به او ارائه کرد.

با این  وجود دل بوسکه در کمال ادب و احترام این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرد که قصد ندارد تا قراردادش با تیم ملی کشورش را زیر پا بگذارد.

شنیده می شود که سران باشگاه چلسی هم به دنبال دل بوسکه بودند ولی این مربی اسپانیایی می خوهد تا اتمام قراردادش که تا سال 2014 اعتبار دارد در تیم ملی اسپانیا بماند.

سران اینتر در نهایت جای خالی لئوناردو را با جیان پیرو گاسپرینی پر کردند. لئوناردو که در ژانویه سال جاری میلادی روی نیمکت مربیگری اینتر نشسته بود تنها برای 6 ماه هدایت این تیم را در دست داشت با نرآتزوری به قهرمانی کوپا ایتالیا رسید و فصل گذشته را در رده دوم جدول سری آ به پایان برد.

 

javahermarket

[ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:43 ] [ سینا ]

فورلان در آخرين روزهاي بازار نقل و انتقالات با قراردادي دوساله از اتلتيکو مادريد به اينتر پيوست و به اين ترتيب جاي اتوئو را پر کرد که راهي آنژي ماخاچ قلعه شده است.


 دیه گو فورلان، مهاجم جدید اینتر، اعلام کرد مشکلی برای پر کردن جای خالی ساموئل اتوئو ندارد.

 فورلان در آخیرن روزهای بازار نقل و انتقالات با قراردادی دوساله از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوست و به این ترتیب جای اتوئو را پر کرد که راهی آنژی ماخاچ قلعه شده است.

 این مهاجم اروگوئه ای در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مقایسه با اتوئو؟ این مسئله برای من مشکل ساز نیست. اتوئو بازیکن بزرگی است اما زندگی ادامه دارد.

 من می خواهم برای تیم خوب کار کنم و کمک کنم تا به پیروزی برسد. می خواهم خودم را در سری آ نشان دهم. این لیگ، لیگ بسیار دشواری است.

 این بهترین فرصت برای من است و موراتی این فرصت را برای من فراهم کرده است."

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ سینا ]

موراتي: عملکرد اينتر در نقل و انتقالات مثبت بود

اينتري ها در اين تابستان بازيکناني مانند ساموئل اتوئو، گوران پاندف و داويد سانتون را از دست دادند و در عوض ريکي آلوارس، مائورو زاراته و ديه گو فورلان را به خدمت گرفتند.


 ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر، از فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی ابراز رضایت کرد.

 اینتری ها در این تابستان بازیکنانی مانند ساموئل اتوئو، گوران پاندف و داوید سانتون را از دست دادند و در عوض ریکی آلوارس، مائورو زاراته و دیه گو فورلان را به خدمت گرفتند.

 مالک باشگاه اینتر در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" فکر می کنم کاری که ما انجام دادیم، مثبت بود. در مجموع عملکرد مثبتی داشتیم. فکر می کنم تیم فوق العاده ای داریم. البته من به عنوان یک هواداران چنین چیزی را می گویم.

 فکر می کنم تیم جالبی داریم. بازیکنان جدید داریم که باید با آنها آشنا شویم. این یکی از جذاب ترین اتفاق های فوتبال است.

 داشتن تیمی که بسیار قدرتمند که در خط دفاعی و میانی مستحکم باشد ، بسیار مهم است. همه تیم باید بتواند فوتبال درخشانی ارائه دهد."


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:موراتي,اينتر در نقل و انتقالات, ] [ 15:59 ] [ ادیب بوبردک ]

خوشامد گويي موراتي به فورلان و زاراته

رئيس باشگاه اينتر در صحبتهايي به ستاره هاي جديد تيمش خوش آمد گفته است.


 ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر از خریدهای تیمش در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی راضی به نظر می رسد.اینتر روز چهارشنبه دیگو فورلان و مائورو زاراته را به خدمت گرفت

 بعد از جدایی ساموئل اتوئو از رختکن نرآتزوری و پیوستنش به آنژی ماخاچ قلعه، سران باشگاه ایتالیایی به دنبال تقویت خط حمله تیمشان بودند و با پرداخت 5 میلیون یورو دیگو فورلان را از اتلتیکومادرید خریداری کرده و مائورو زاراته را با قراردادی قرضی با مبلغ 2.7 میلیون یورو به خدمت گرفتند.  

 موراتی در صحبتهایی با وب سایت رسمی باشگاه اینتر آمدن این دو ستاره به رختکن تیمش را خوش آمد گفت: «زاراته بعد از تماس تلفنی من با کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو در صبح 4شنبه، به تیم ما آمد. گاسپارینی به دنبال یک مهاجم بود و زاراته بازیکنی است که به خواسته او نزدیک است. زاراته پسری دوست داشتنی است.من 4شنبه او را دیدم و او هم از آمدن به اینتر واقعا خوشحال است. فورلان هم یکی از آن قهرمانانی است که رویاهای هواداران را محقق خواهد کرد.»

 رئیس نرآتزوری با توجه به خریدهای تابستانی تیمش مطمئن به نظر می رسد. او با اشاره به ادامه حضور اسنایدر در رختکن تیمش گفت:« از چند روز پیش کاملا خوش بین بودم ولی الان تیم ما کامل شده است.»


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:موراتی,فورلان,اینتر میلان,باشگاه اینتر, ] [ 13:14 ] [ ادیب بوبردک ]

سولي مونتاري درآستانه پيوستن به گالاتاسراي

طبق گزارش منتشره سولي مونتاري، ستاره خط مياني اينتر در استانه پيوستن به گالاتاسراي است.


   سران باشگاه ترکیه ای تمایل زیادی به جذب این ستاره غنایی در بازار تابستانی داشتند و اکنون به نظرمی رسد که در یک قدمی تحقق خواسته شان هستند.

مونتاری که نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در ساندرلند سپری کرد، چندان مورد توجه سران اینتر نیست و به نظر می رسد که سران نرآتزوری حاضرند تا او به عنوان بازیکن آزاد رختکن تیمشان را ترک کند.

طبق گزارشهای منتشره،فابین پیوتئو، مدیر برنامه های مونتاری هم در دیداری که روز سه شنبه در استانبول با سران گالاتاسرای داشته، با آنها به توافق رسیده است

مونتاری 27 ساله در سال 2008 از پورستموث به اینتر منتقل شد اکنون به نظر می رسد که آخرین خرید گالاتاسرای در بازار تابستانی خواهد بود. آنها در بازار امسال توماس اویفالوشی و فلیپه ملو را هم به خدمت گرفته بودند

 


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:سولي مونتاري,اینتر میلان,گالاتاسرای, ] [ 13:48 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 52781
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا